Återfunnen, del två

Kaptenen har kommit bort, meddelade Norwegian igår. Hur nu det gick till? Två timmar senare hade vi dessutom fått byta plan, det gamla kanske också kom bort?

Så hemfärden från England blev lite segdragen, enda positiva är att jag testade Taxibokning.se och deras app för att boka min taxi hem.

Klarvaken hälsade jag vänligt på tidningsbudet, pratade med katten, löste korsord, pratade med katten, löste korsord innan jag slutligen somnade vid fem. Så morgonen har varit lite väl seg, dags att ta tag i vardagslivet! Bilen är full med trädgårdsskräp, handla, vattna både ute och inne, börja köra bort överbliven fyllningsmassa, skriva dagordning inför måndagens styrelsemöte, förbereda nästa lördags föreningsdag, beställa växter och vända tillbaka på dygnet.

Grand Hotel Brighton in all it's splender - det här är MIN hemma miljö


Kommentarer