Aktivitetsryck

Naturligtvis var det dags att möblera om veckan innan man åker till Sydafrika, och stressnivån redan ligger på max.

Men jag har varit missnöjd med mitt sovrum och framförallt arbetsplatsen, som känts så trång och ihopskuffad. Funderat ett tag på vad jag ska göra, först insåg jag att jag måste involvera uteplatsen i planerna, sedan kom snilleblixten att även vardagsrummet måste involveras.

Så i fredags kväll så släpades möbler runt och idag ¨så ändrades lite tavelväggar. Ibland är det tur att inte Ralf är med längre, det är fler hål efter tavelnubb här än han någonsin tolererat.



Dina födelsedagspresenter kom fram! Nu har jag gjort en plakatvägg

Jag vill bara påpeka att jag sov middag i godan ro, när du började banka i väggarna.!!!!!!!!!!!!!!

Ralfs gamla skänk är nu mitt sängbord och sängbordet är bokhylla i vardagsrummet. Det svarta metallbordet, mitt Yang - står i uterummet och ska bli en fantastisk installation där , bara Jennie hämtar symaskinsbordet någon gång..............


Kommentarer