Hotellrummet i stort sett klart


Skrivbordet har blivit TV bord vid fotändan av sängen, TV fåtöljen insläpad i sovrummet

Oceaner av syre bredvid sängen, inte en gammal sunkig, trasig skrivbordsstol kant i kant och ett överfullt skrivbord som glor anklagande på en. Dock få lite pärmar och dylikt stå kvar

Jag har kopplat in min nya smart TV alldeles på egen hand. Imorgon är det ny router och ihopkoppling av DVD med TV. Efter router bytet måste jag byta router adress på TV'n, det blir spännande. Tavlor som tagits ner ska hängas upp igen, blir på onsdag, då de ramar jag ska byta till kommer in i sortimentet igen.
  Du kan komma in nu, dammsugaren är inlåst!!!!
 
Komsi, komsi, lilla mördarsnigeln! Godöl, Godöl, Godöl!!

Imorgon bitti ska jag åka och hämta mitt nya skrivbord och montera ihop det, samt som sagt, DVD och ny router.  Puh!!

Kommentarer