In the early morning sun

Blombuketten från söndagens promenad pryder sin plats, medan jag sakta betar mig igenom högen av uppdateringar som behöver göras efter en Bostadsrättsförenings årsstämma.


Grannen spionerar på oss, men lockades så småningom fram för en diskussion om nyligen genomgången stroke, hjärtövervakning och kommunala resor till SÖS över Slussen

Morgonpromenaderna blir längre och längre, framförallt tidiga helgdagsmorgnar när det inte är så många ute och går

Gräset är alltid godare på andra sidan. Här ginade jag in till höger för att kontrollera maskrosbeståndet - och vips var hon borta. Jag älgade hem för att slänga på mig något annat än mogonrocken och efter mig älgade svart katt  - du kan ju inte lämna mig ensam härute!! Jag har ju redan försvarat vårt område mot en katt.......... Så godisburken fick komma fram som belöning

Kommentarer