Kanske dags då att ändra inriktning

Eftersom Intendit under månader blockerade min gamla blogg, genom att länka den till den en websida och en email login som jag aldrig bett om, så slutade också uppdateringarna.

Men samtidigt som sena kvällar innebar multipla slagsmål med tjuriga logins som jag inte ville ha, så växte också beslutet att lämna http://kathleensuppdateringar.blogspot.se/ med arbetsnamnet Lynelle's dagbok åt de minnen som finns där, särskilt efter sammanbrottet i mars.

Lynelle har skapat sitt nya liv, och jag (och katten) kämpar på med att skapa vårt nya liv. Så let the roller coaster begin - för ibland är det jäkligt kort väg mellan beslut och handling, sedan vårt filter lämnade oss i mars 2011. Nu kör vi!! Ibland går det bra, ibland går det mindre bra - men det står fan i mig inte stilla några längre stunder..............

Kommentarer